

















































У той час, коли користувачі шукають, надані Вами товари або послуги в Google та інших системах, біля результатів їх пошуку відображаються контекстні оголошення.
Тематика пошукової реклами, яка з'являється в переліку пошукових результатів, формується виходячи з видів користувальницьких запитів.
Пошукова оптимізація - комплекс заходів, що проводяться для поліпшення ранжування сайту в пошукових системах Google, Bing тощо. Мета просування – покращити ранжування сайту та отримати безкоштовний трафік на сайт. Зазвичай, чим вище знаходиться сайт у видачі, тим більше цільового трафіку отримує проект. Використовується як внутрішня оптимізація сайту, так і зовнішня. До внутрішньої оптимізації відноситься оптимізація коду та структури сайту, робота з контентом та іншими факторами, аналіз та покращення зручності користування сайтом. До зовнішніх факторів відноситься нарощування посилальної маси, її підбір та опрацювання. Перед початком робіт проводиться комплексний аналіз конкурентів по внутрішніх та зовнішніх факторах.
Тарґетована реклама - один з найпотужніших каналів взаємодії з цільовою аудиторією. Особиста інформація, яку містять профілі користувачів в соціальних мережах, сприяє класифікації аудиторії по захопленням та інтересам.
Медійна інтернет-реклама дозволяє коректно націлити відповідно до визначених параметрами, заданими цільовою аудиторією (час показу, геолокація користувача, тематична спрямованість майданчика). Таким чином вона визначає свій пріоритет над загальноприйнятими рекламними методами.
Ремаркетинг - вид реклами, за допомогою якого здійснюється показ релевантних для користувача оголошень на веб-сайтах контекстно-медійної мережі.
Користувач, наприклад, одного разу побував на Вашій інтернет-сторінці, не здійснив необхідну дію (завершення реєстрації, заповнення персональних даних, оформлення замовлення).
У результатах пошуку Google відображається повний перелік даних про товари, що є загальнодоступним для всіх, хто потенційно може розглядатися як клієнт.
З повного переліку товарів потенційним покупцям пропонуються виключно ті товари, які є в наявності і підходять під задані критерії пошуку.
Маркетингова стратегія, за допомогою якої у споживачів формується зацікавленість в придбанні продуктів і послуг компанії. Завдяки можливості створення операції з метою "Генерація лідів" в Facebook, клієнт має можливість внести власні контактні дані прямо в спеціальну форму в інтерфейсі і не переходячи на сайт.
Email реклама – це тип релками, який полягає у розсилці потенційним покупцям листів на пошту. Для того, щоб потрапити до бази email’ів, потенційному покупцю необхідно дати згоду на відправлення емейлів.
Прайсагрегатори – один із ефективних каналів залучення потенційних покупців на інтернет-магазин. Прайсагрегатори можна використовувати для диверсифікації джерел реклами. Товари показуються, виходячи з запиту користувача на конкретний товар. Тому головна рекомендація – стежити за асортиментом та ціноутворенням, тоді це джерело трафіку буде працювати ще краще для досягнення цілей бізнесу.
Для досягнення результатів над проєктом працюють кваліфіковані фахівці:
Менеджер проєкту
Пов'язує процеси і завдання клієнта, контролює робочу групу проєкту.
Спеціаліст з контекстної реклами
Відповідає за настройку рекламної кампанії
Спеціаліст з медійної реклами
Налаштовує рекламу в медійній мережі Facebook, Instagram та інших рекламних мереж
Аналітик
Моніторить метрики та цілі по проєкту. Бачить всі процеси і знає всі канали просування.
Дизайнер
Розробляє рекламні матеріали для кампаній
Програміст
Вносить всі необхідні зміни на сайт для досягнення цілей просування
Київ, вул. Завальна, 10Б
ПН-ПТ 9:00-19:00
Зворотній зв'язок
Дякуємо за заявку
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Виникла помилка.
Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.
Залишити заявку
і наш менеджер зв'яжеться з Вами.
Дякуємо за заявку
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Виникла помилка.
Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.