Сам інтернет-магазин не мав великої кількості продажів, тому керівник бізнесу звернувся за допомогою задля їх збільшенні. На той час уже був хороший, з точки зору ecommerce платформи, магазин з невеликим асортиментом товару для продажу. Кількість товарів на момент запуску: до 500 позицій. Тоді проєкт тільки починав свою діяльність як онлайн магазин.
Для проєкту було розроблено стратегію залучення трафіку на цільові точкові сторінки використовуючи оплачуваний трафік. Використовувалися наступні джерела трафіку:
З інструментарію Google Ads було обрано:
Цього набору вистачило для того, щоб отримати позитивні по рентабельності цифри.
В першу чергу були відібрані запити пов'язані з просуваються брендами. Запитів на момент збору семантики виявилося більше 5000, тому семантика кластерізіровалась максимально вузько. Під кожну групу оголошень були підібрані по 3 і більше оголошень з цільовими посиланнями для потенційних покупців.
Пошуковий трафік приніс сумарно 563 транзакції із загальних 957. Постійна оптимізація пошукових кампаній допомогла нам досягти максимального результату.
Для просування акцій використовувалася Медійна мережа. Дизайнерами були розроблені банери під всі акції. Було зроблено все, щоб користувач, який знаходиться на сайті, був повідомлений про акції та промокоди.
Через кілька місяців просування, почала наповнюватися база реальних клієнтів, які зробили замовлення. Вона також використовувалася в аудиторіях ремаркетингу для досягнення мети.
Також, для того, щоб повернути покупця, що відвідав сайт, використовувався динамічний ремаркетинг на 2 аудиторії: тих, хто переглядав товар, а також ті, хто не завершив до конця покупку.
Всі довго чекали появи товарних оголошень в Google Рекламі. І ось в квітні 2018 Google офіційно запустив цей інструмент в Україні :)
І тут почалося. У міру додавання товарів, зростав і трафік з Мерчант кампанії. Після запуску, товарні кампанії стали стабільним джерелом для продажу продукції інтернет-магазину.
Трохи статистики. Загальна частка контекстної реклами за даним проєктом: 57.1% доходу і 60.7% транзакцій. Середня кількість покупок в день з першого місяця просування:
Цифри по контекстній рекламі стали двигуном для розвитку бізнесу. Якщо оцінювати протягом 11 місяців просування, контекстна реклама росте і дає свої плоди.
Нам вдалося добитися відмінних результатів для просування інтернет-магазину в досить складній і конкурентної ніші. Постійна робота над трафіком дає стабільний приріст прибутку і збільшення ROI за проєктом. Так як бізнес стартував з нуля і був обраний правильний вектор, то були досягнуті поставлені цілі і показники продовжують збільшуватися.
Хочете таких же результатів? Звертайтеся!
Зворотній зв'язок
Дякуємо за заявку
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Виникла помилка.
Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.
Залишити заявку
і наш менеджер зв'яжеться з Вами.
Дякуємо за заявку
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Виникла помилка.
Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.