Кейс по Google Ads. Ніша: косметика. ROI: 184%

Кейс по Google Ads. Ніша: косметика. ROI: 184%

Задача
Залучити цільовий трафік на сайт за допомогою платної реклами Google Ads
Рішення
Опрацювання стратегії просування;
Збір семантичного ядра і точкова його кластеризація;
Запуск пошукової контекстної реклами;
Запуск ремаркетингу в КМС;
Запуск товарних оголошень (Google Merchant).
Результати
184%
ROI (11 місяць просування)
127 674
переходів на сайт
963
продаж через корзину
Послуга: контекстна реклама Google Ads
Ніша: косметика
Сегмент
: вище середнього
Регіон: Україна
Період просування: 11 місяців
Рекламний бюджет на просування: $850 в місяць
Дохід від залученого трафіку: $5076 в місяць (з вилученням продажів з інших джерел трафіку)

Вступна інформація

Сам інтернет-магазин не мав великої кількості продажів, тому керівник бізнесу звернувся за допомогою задля їх збільшенні. На той час уже був хороший, з точки зору ecommerce   платформи, магазин з невеликим асортиментом товару для продажу. Кількість товарів на момент запуску: до 500 позицій.   Тоді проєкт тільки починав свою діяльність як онлайн магазин.

  • Середня кількість продажів до старту робіт - 1 продаж в день
  • Середній чек - 1500 грн.

Стратегія

Для проєкту було розроблено стратегію залучення трафіку на цільові точкові сторінки використовуючи   оплачуваний трафік. Використовувалися наступні джерела трафіку:

  • Google Ads;
  • Таргетована реклама Facebook, Instagram;
  • Email-розсилки;
  • SMS-розсилки.

Що по Google Рекламе?

З інструментарію Google Ads було обрано:

  • Пошукові оголошення;
  • Контекстно-медійна мережа (ремаркетинг);
  • Динамічний ремаркетинг;
  • Google Marchant (товарні оголошення).

Цього набору вистачило для того, щоб отримати позитивні по рентабельності цифри. 

Пошуковий контекст

В першу чергу були відібрані запити пов'язані з просуваються брендами. Запитів на момент збору семантики виявилося більше 5000, тому семантика кластерізіровалась максимально вузько. Під кожну групу оголошень були підібрані по 3 і більше оголошень з цільовими посиланнями для потенційних покупців.

Пошуковий трафік приніс сумарно   563 транзакції із загальних 957. Постійна оптимізація пошукових кампаній допомогла нам досягти максимального результату.  

Акції, промокоди, "догонялки" та інші плюшки для покупців.

Для просування акцій використовувалася Медійна мережа. Дизайнерами були розроблені банери під всі акції. Було зроблено все, щоб користувач, який знаходиться на сайті, був повідомлений про акції та промокоди.

Через кілька місяців   просування, почала наповнюватися база реальних клієнтів, які зробили замовлення. Вона   також використовувалася в аудиторіях ремаркетингу для досягнення мети.

Також, для того, щоб повернути покупця, що відвідав сайт, використовувався динамічний ремаркетинг на 2 аудиторії: тих, хто переглядав товар, а також ті, хто не завершив до конця покупку.  

Саме довгоочікуване і цікаве: Google Merchant.

Всі довго чекали появи товарних оголошень в Google Рекламі. І ось в квітні 2018 Google офіційно запустив цей інструмент в Україні :) 

І тут почалося. У міру додавання товарів, зростав і трафік з Мерчант кампанії. Після запуску, товарні кампанії стали стабільним джерелом для продажу продукції інтернет-магазину. 

 

Трохи статистики. Загальна частка контекстної реклами за даним проєктом: 57.1% доходу і 60.7% транзакцій. Середня кількість покупок в день з першого місяця просування:

Цифри по контекстній рекламі стали двигуном для розвитку бізнесу.   Якщо оцінювати протягом 11 місяців просування, контекстна реклама росте і дає свої плоди.

Висновки

Нам вдалося добитися відмінних результатів для просування інтернет-магазину в досить складній і конкурентної ніші. Постійна робота над трафіком дає стабільний приріст   прибутку і збільшення ROI за проєктом. Так як бізнес стартував з нуля і був обраний правильний вектор, то були досягнуті поставлені цілі і показники продовжують збільшуватися. 

Хочете таких же результатів? Звертайтеся!

Зворотній зв'язок

заповнити це поле

Дякуємо за заявку

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Виникла помилка.

Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.

Залишити заявку

і наш менеджер зв'яжеться з Вами.

заповнити це поле

Дякуємо за заявку

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Виникла помилка.

Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.