Клієнт звернувся до нас за допомогою в створенні сайту, який необхідно буде надалі просувати. Ми розробили унікальний дизайн-макет, обговорили унікальні якості бізнесу і зробили на цьому акцент. Коли сайт створювався, паралельно проводилися настройки рекламної кампанії Google Ads та таргетированной реклами Facebook Ads.
Для проєкту було розроблено стратегію залучення трафіку по інвесторах (новостойки). Використовувалися наступні джерела трафіку:
З інструментарію Google Ads були обрані:
Цього набору вистачило для того, щоб отримати позитивні цифри. Найкраще спрацював пошук, як ми і припускали. Кампанія зробила цільовий трафік і з неї вийшло більше заявок. приклади оголошень:
Так як в першу чергу наша мета була донести рекламу до цільової аудиторії людей, які недавно інвестували в нерухомість, то вся реклама була націлена на цей посил
За півтора місяці бізнес, який був представлений тільки в офлайні був виведений в простори інтернету. Була налаштована реклама, яка за перші 2 тижні дала понад 50 лідів, що надалі дало поштовх у розвитку бізнесу.
Зворотній зв'язок
Дякуємо за заявку
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Виникла помилка.
Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.
Залишити заявку
і наш менеджер зв'яжеться з Вами.
Дякуємо за заявку
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Виникла помилка.
Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.