Кейс з реклами Google Ads та Facebook Ads. Ніша: ремонт квартир під ключ.

Кейс з реклами Google Ads та Facebook Ads. Ніша: ремонт квартир під ключ.

Задача
Розробити дизайнерський сайт за 4 тижні
Налаштувати рекламу Google Ads та Facebook Ads
Зробити перші 50 звернень вже в перші 2 тижні запуску.
Рішення
Опрацювання стратегії просування;
Збір семантичного ядра і точкова його кластеризація;
Запуск пошукової контекстної реклами;
Підготовка банерів для запуску медійної реклами;
Запуск товарних оголошень (Google Merchant).
Результати
$300
Бюджет на 2 тижні
71
Кількість заявок (дзвінок, форма)
$4.23
Ціна за заявку
Послуга: розробка сайта, контекстна реклама Google Ads, таргетована реклама Facebook Ads.
Ніша: ремонт квартир та будинків
Цільова аудиторія (ЦА): інвестори в нерухомість, керівні посади
Ціновий сегмент ЦА
: середній
Регіон: Київ
Рекламний бюджет на пілотный запуск: $300
Період запуску: 2 тижні.
Кількість отриманих заявок через сайт: 49 шт.
Кількість отриманих дзвінків: 22 шт.

Вступна інформація

Клієнт звернувся до нас за допомогою в створенні сайту, який необхідно буде надалі просувати. Ми розробили унікальний дизайн-макет, обговорили унікальні якості бізнесу і зробили на цьому акцент. Коли сайт створювався, паралельно проводилися настройки рекламної кампанії Google Ads та таргетированной реклами Facebook Ads. 

  • Середня кількість заявок в день з моменту старту   - в середньому 3-4 звернення на день.
  • Середня ціна за клік з Google Ads - $ 0.22
  • Середня ціна за лід з Google Ads - $6.04
  • Середня   ціна за лід   з  Facebook Ads - $6.86
  • Також були дзвінки безпосередньо на телефон клієнта, виділений спеціально під рекламу, в кількості 22 шт. за період реклами.

Стратегія

Для проєкту було розроблено стратегію залучення трафіку по інвесторах (новостойки). Використовувалися наступні джерела трафіку:

  • Google Ads;
  • Таргетована реклама Facebook, Instagram.

Що по Google Рекламе?

З інструментарію Google Ads були обрані:

  • Пошукові оголошення;
  • Контекстно-медійна мережа (ремаркетинг);
  • Динамічні пошукові оголошення;
  • Google Marchant (товарні оголошення).

Цього набору вистачило для того, щоб отримати позитивні цифри. Найкраще спрацював пошук, як ми і припускали. Кампанія зробила цільовий трафік і з неї вийшло більше заявок. приклади оголошень:

Пример объявления в контекстной рекламе Google Ads

 

Реклама в Facebook Ads.

Так як в першу чергу наша мета була донести рекламу до цільової аудиторії людей, які недавно інвестували в нерухомість, то вся реклама була націлена на цей посил

Цифри по Facebook Ads

Цифри по Google Ads

Висновки

За півтора місяці бізнес, який був представлений тільки в офлайні був виведений в простори інтернету. Була налаштована реклама, яка за перші 2 тижні дала понад 50 лідів, що надалі дало поштовх у розвитку бізнесу.

Зворотній зв'язок

заповнити це поле

Дякуємо за заявку

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Виникла помилка.

Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.

Залишити заявку

і наш менеджер зв'яжеться з Вами.

заповнити це поле

Дякуємо за заявку

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Виникла помилка.

Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.